11/20/2011

V-log : Pengakuan Berani Mati Pasal Aurat Wanita



Astaghfirullah...banyakkan habuk kat blog aku ini. Dah lama aku tak update rupanya. Adoyaiii...


Mungkin ramai di antara kalian yang sudah menonton video di atas. Alhamdulillah makin berkembang video ini. Sudah disaksikan lebih belasan ribu penziarah Youtube.


Video ini sebenarnya first-first ditayangkan pada penghuni Mahallah (Asrama) Zainab Jahsy, Pusat Asasi UIAM yang pada waktu adalah pada Taaruf Week 2011/2012 (Minggu Orientasi). Kami tiga orang ditemuramah oleh salah seorang Lecturer dan juga Fellow mahallah tersebut. Kebetulan kami bertiga memang berada di sana kerana sedang menjalankan gerakerja untuk Program Baktisiswa Cambodia 2.0 (nanti aku cerita). Pada mualanya, Lecturer (siapa namanya,aku dah lupa) itu sendiri yang ingin meng-edit video itu. Namun,barangkali sibuk, aku dipertanggungjawab. Maka, kerana terdapat lebih banyak kebaikan, maka aku post-kan pada YouTube sungguhpun terdapat sesetengah membangkang dek kerana jelas-jelas video itu menyebutkan nama UIAM. (ada aku kisah?).


So, layanlah sendiri video ini...


Renung-renungkan dan selamat beramal !

1 comment:

Anonymous said...

sebarkan pada semua

Teman Maya